• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

laravapro

laravapro

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

zawiera dodatkowo

Tegoroczny raport zawiera dodatkowo segmentację Polaków korzystających z usług gastronomicznych Roper Consumer Styles.
Raport składa się z dwóch części:
· część 1 - prezentacja graficzna podsumowująca najważniejsze informacje (format Power Point, około 230 stron)
· część 2 - tabele numeryczne zawierające szczegółowe dane na poziomie typów punktów oraz regionów geograficznych (format Excel)  Jedyna na polskim rynku kompletna analiza rynku gastronomicznego. Zawiera informacje o charakterze strategicznym, prezentuje pełny obraz polskiej gastronomii - liczba lokali, wielkość rynku, zachowania zakupowe restauratorów, zachowania konsumpcyjne Polaków, nowe trendy i zjawiska.
Dane publikowane w raporcie zostały zebrane na podstawie następujących badań:
· badań pierwotnych: 1000 wywiadów na reprezentatywnej próbie Polaków - badanie typu Omnibus (lipiec 2008). Dodatkowo segmentacja z wykorzystaniem GfK Roper Consumer Styles; 840 wywiadów z właścicielami/managerami punktów gastronomicznych całorocznych (lipiec 2008) ; 100 wywiadów z właścicielami/managerami punktów gastronomicznych sezonowych (lipiec 2008);
· badań gabinetowych: analiza wszystkich dostępnych źródeł informacji; oficjalne dane statystyczne GUS, prasa branżowa, stowarzyszenia branżowe, Internet itd.
Typy punktów gastronomicznych objętych badaniem:

16 stycznia 2010   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Laravapro | Blogi