zawiera dodatkowo
Tegoroczny raport zawiera dodatkowo segmentację Polaków
korzystających z usług gastronomicznych Roper Consumer Styles.
Raport składa się z dwóch części:
· część 1 - prezentacja graficzna podsumowująca najważniejsze informacje (format Power Point, około 230 stron)
· część 2 - tabele numeryczne zawierające szczegółowe dane na poziomie typów punktów oraz regionów geograficznych (format Excel) Jedyna na polskim rynku kompletna analiza rynku gastronomicznego.
Zawiera informacje o charakterze strategicznym, prezentuje pełny obraz
polskiej gastronomii - liczba lokali, wielkość rynku, zachowania
zakupowe restauratorów, zachowania konsumpcyjne Polaków, nowe trendy i
zjawiska.
Dane publikowane w raporcie zostały zebrane na podstawie następujących badań:
·
badań pierwotnych: 1000 wywiadów na reprezentatywnej próbie Polaków -
badanie typu Omnibus (lipiec 2008). Dodatkowo segmentacja z
wykorzystaniem GfK Roper Consumer Styles; 840 wywiadów
z właścicielami/managerami punktów gastronomicznych całorocznych
(lipiec 2008) ; 100 wywiadów z właścicielami/managerami punktów
gastronomicznych sezonowych (lipiec 2008);
· badań gabinetowych:
analiza wszystkich dostępnych źródeł informacji; oficjalne dane
statystyczne GUS, prasa branżowa, stowarzyszenia branżowe, Internet itd.
Typy punktów gastronomicznych objętych badaniem: